TECHNIK ZÁKAZNICKÉHO SERVISU - PRAHA (A11248) [Czech Republic]


 Rozumíte autům a chcete být zaměstnán u jedničky na trhu ojetých vozů? Umíte jednat s klienty a máte příjemné a profesionální vystupování? Pokud jste komunikativní a umíte jednat se zákazníkem jak v osobním tak v telefonickém kontaktu, možná hledáme právě Vás!
  • Péče o zákazníky - osobní i telefonické jednání
  • Příjem, posuzování a rozhodování o oprávněnosti reklamací
  • $ads={1}

  • Evidence podkladů a s tím související administrativní práce
Požadujeme:
  • SŠ vzdělání technického zaměření nebo praxe v automobilové oblasti výhodou
  • Komunikativní typ, příjemné vystupování
  • Schopnost dobře argumentovat a zvládat námitky
  • Uživatelská znalost práce na PC
  • Spolehlivost a samostatnost
  • počet míst - 1
Nabízíme:
  • Mzdu až 50 000 Kč
  • Smlouvu na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Pravidelnou pracovní dobu pondělí – pátek s flexibilním začátkem a koncem
  • Plné zaškolení a další interní i externí vzdělávání v průběhu zaměstnání
  • Slevy na firemní služby a produkty, Multisport karta, odměny za doporučení, zvýhodněné nebo volné vstupenky na sportovní a kulturní akce, slevy u firemních partnerů, Cafeterie Gallery Beta a další
  • Možnost profesně růst v rámci společnosti, včetně zahraničí
  • Nástup možný ihned

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال